سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدال تدبیر را ویران کند . [نهج البلاغه]
کلام اول - baran
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 1467
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
کلام اول - baran
pedram

........... لوگوی خودم ...........
کلام اول - baran
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • کلام اول

  • نویسنده : pedram:: 86/7/4:: 10:40 عصر

    سلام

    امیدوارم در این وبلاگ اون چیزی که دلم میخواد و دوست دارم اجرا کنم

    خب در این زمینه به همکاری کسانی که علاقمند به شهر و دیار خودشون هستند و همچنین عاشق کار  نیازمندم در ضمن از کلیه هم شهریهای عزیز که در کار وبلاگ و طراحی وساخت اون هستند در صورت تمایل می تونن کمک کنن

    پس منتظر باشید  پدرام


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن